Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden totální zastánce EET a bijec podnikatelů, zde vesele diskutující a nadávající na dva malíře, kteří mu vymalovali bez účtenky, na dotaz, proč na vydání té účtenky netrval odpověděl: "Ano , měl jsem na tom p. Chuchmo trvat , lampárna u nás na nádraží by mi ji zcela jistě uhradila. A nebo jako důchodce jsem si ji jak je dobrým zvykem měl dát " do nákladů" ? ? ?"

-------------

To snad ani nemá cenu komentovat. Jenom bych rád upozornil, že stát okradl stejným dílem, jako ti jím kritizovaní řemeslníci. A pokud použiji jeho terminologii, tak zloděj je stejně ten, kdo účtenku nevydá, jako ten, kdo ji nepožaduje. Zloději jsou prostě oba.

6 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, jestli ti živnostníci byli plátci DPH, tak větší podíl na okradení státu na daních měl ten důchodce, než ti řemeslníci.

4 0
možnosti
Foto

Ano, to je pravda.

Jen si dovolím upozornit, že pokud řemeslník odvádí svou práci včetně materiálu, vyplatí se mnohdy, že mi to (jako plátce DPH) zaúčtuje - vyplatí se to jak jemu tak i mně.

1 0
možnosti
Foto

Ono je to s těma účtenkama vůbec "úsměvné". Plno lidí si myslí, že když se jich někdo zeptá, zda požaduje účtenku, tak je to hned zloděj. Zrovna předvčírem napsal do nějaké diskuse jeden pán, že už se krade i v lékárnách - protože se ho při placení zeptali, zda si přeje účtenku. ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

I42v30a91n 44M49a96r64e80k

9. 10. 2016 18:12

Upřímné díky p.Flaško , že jste mě tak zviditelnil. Máte dojem že jste "objevil Ameriku" ? Je to praxe ,která je doposud hojně rozšířená (a nejen v naší lokalitě). Spíš Vás irituje to, že jsem si vůbec dovolil s něčím takovým přijít ven a tvrdit to co je všeobecně známé, ale z pochopitelných důvodů někým raději utajované, že ? . A s tou cenou za vymalování si nedělejte starost, ta byla dohodnuta předem , ať už bych chtěl doklad a nebo ne. Já se nemám zač stydět , to už jsem Vám popsal níže, navíc Vám mohu sdělit , že za svého produktivního života (43let) jsem platil daně poctivě a současně v obou státech (ČR i SR) což je ale asi pro Vás těžko pochopitelné . Nakonec bych si ani nic jiného dovolit nemohl, protože pokud bych zůstal v jedné či druhé zemi dlužen za zdrav. pojištění měl bych vzápětí "na krku" jednu či druhou zdrav. pojišťovnu.

A propos , zanedlouho půjdu do servisu měnit obutí svého vozu a vyměnit olej v motoru, tipněte si dá mi majitel dobrovolně a automaticky doklad a nebo ne ?

0 0
možnosti
Foto

Pane Marku, EET je o tom, že stát bude lépe a efektivněji vybírat daně (údajně). Vy ho podporujete, tedy podporujete i stát. Nepochybuji o tom, že až budete přezouvat, tak ten doklad budete důrazně vyžadovat, i když vám pneuservis nabídne nižší cenu bez dokladu. Přeci dobrovolně a rád zaplatíte více, protože to jde státu. To nepůjde tomu vám nenáviděnému podnikateli. Nebo se mýlím? A ještě jedna věc, když si myslíte, že jsou ti podnikatelé takoví lumpi, tak proč si ta pneu nepřezujete sám?

2 0
možnosti
Foto

I15v72a85n 66M73a88r13e40k

9. 10. 2016 18:38

Nevím p.Flaško, proč zde stále vnucujete myšlenku ,že já nějaké podnikatele "nenávidím" .Se všemi vycházím v naprosté pohodě.

A to podle Vás si mám sám kola vyvážit (na čem asi ?) , výměnu bych zvládl v pohodě sám . Vyměnit olej, a filtr oleje, na čem bych asi auto zdvihl ? Přípravu na zimní provoz svého vozu nechávám vždy na svém automechanikovi . Takže ještě jednou . . . S baťovským pozdravem "Čest práci" a jak řekl jeden pán ve filmu "Skřivánci na niti" . . . . . "Když je dobře placená, tak čest" . R^

0 0
možnosti
Foto

A řeknete si tedy v tom servisu dobrovolně o účet, když vám ho sami nenabídnou? A zkuste to bez vytáček: ano nebo ne?

0 0
možnosti
Foto

Já si třeba nemyslím, že podnikatele nenávídíte, ale že jim prostě závidíte i nos mezi očima. To je taková typická vlastnost všech bolševiků. Vy jste platil celý život daně ne proto, že jste chtěl, ale proto že jste musel a nijak jste se z toho vyvlíknout nemohl. Pár podobných už jsem zažil, když jim ta možnost rozhodovat o svých daních spadla z nebe. Dali by si do nákladů i vlastní děti kdyby to nějak šlo.

5 0
možnosti
Foto

I71v93a67n 30M34a52r65e75k

9. 10. 2016 18:25

Ještě jedno p.Flaška , nikde ve svém příspěvku jsem na vzpomínané řemeslníky nenadával,že mi nedali doklad, to je jen Vaše verze, mějte se hezky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...