Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a já si myslím že je to stejný, jako když by si žena vzala do sandálů silonky ;-) Jak už tady někdo psal níže, sandály snad nosím kvůli teplu,když si vezmu ponožky (silonky) nemusím potom mít sandály..

0 0
možnosti

Vláda včera schválila povinné nošení ponožek v sandálech na veřejnosti. Nařízení je platné od dnešní půlnoci...

2 0
možnosti

J61a38n 18R66á72ž

28. 5. 2020 15:18

Ponožky do t.zv. "sandálů", když už si je na nohy vezmu, někdy dám a někdy ne. Podle chuti. Co si kdo o tom myslí, mne vůbec, ale opravdu vůbec nezajímá!

5 0
možnosti

Sandály nenosím, ale pokud bych je někdy nosil, tak v ponožkách z Vámi popsaných důvodů.

1 0
možnosti

Záleží na tom k čemu se ty sandály nosí. Pokud k dlouhým kalhotám, tak tam by ty ponožky vadit neměly. Pokud se jedná o kraťasy tak tam to opravdu moc nevypadá. Jinak ale je to na každém jak chce vypadat. Ponožky v sandálech je vděčné téma žen, přitom my muži bychom také našli mnoho vděčných témat o tom co by na sobě neměly nosit.

3 0
možnosti

P56a58v96e72l 73V56é75b57r

28. 5. 2020 8:24

U tohoto sporu jsem si vzpomněl na jednu scénu z dříve povinné školní četby "Lovci mamutů": Dva pralidé, dospělý Mamutík a chlapec Kopčem, jsou na výpravě k získání ohně a pozorurují cizí tlupu, aby mohli oheň uzmout. Vtom se Kopčem začne smát a říká, že ti cizí nejedí, ale žerou, protože si maso u huby neodřezávají svrchu dolů, jak činí každý slušný lovec, ale naopak, zespodu nahoru.

Celý spor o ponožky mně připomíná tuto scénku. Obojí způsob je zhruba stejně účelný (ponožky jsou navíc pohodlnější a příjemnější), zhruba stejně estetický, ale někdo rozhodl, zřejmě metodou "enyky bennyky kliky bé", že jeden způsob je ušlechtilý (řezat maso u úst směrem dolů) a ten druhý je nepřijatelný a prostě hnus.

Já osobně si to maso budu řezat, jak mě zrovna napadne a ty ponožky budu/nebudu nosit jak mě také zrovna napadne. Na ponožce v sandálu nevidím nic špatného a kdo tvrdí opak, tak ten je nejistý a obává se porušit diktát módy. On totiž žádný jiný důvod pro odsudek není.

15 0
možnosti

Od dětství nesnáším klasické sandále ve smyslu náhrady polobotek. Okopané palce, kamínky uvnitř, v přírodě problém projít trním.. Něco jiného jsou samozřejmě nazouvací kroksy na přeběhnutí, nebo na pláž.

Kámoš sandále nosil, protože se mu prý v létě v uzavřených botách strašně potí a smrdí nohy, i když si koupí "sebetenší ponožky". Nakonec po pár mých přednáškách a jeho výmluvách, že "v tlustých ponožkách se přece uvaří" dal na moji radu, ať si proboha nekupuje tenké umělohmotné ponožky a koženkové boty, ale normální bavlněné středně tlusté ponožky a boty jen z kůže, nebo nejvýš plátna. Po pár týdnech změny, kdy ten odér ze dne na den už nemusel čichat ani on ani já, jen kroutil hlavou, jak to, že na to nepřišel dřív. Od té doby už jsem ho v sandálech neviděl, přiznal, že se mu v nich chodilo blbě, ale že neviděl jinou možnost.

5 0
možnosti

To musel být ale bystrej kámoš, když nepochopil sám, že fusakle a boty z vikslajvantu nejsou to pravý ořechový...

1 0
možnosti

Sandaly nosim proto, ze je horko a chci mit nohu uplne "na ostro", coz s ponozkami nejde zrovna dvakrat dohromady. Jinak radsi vezmu lehke vzdusne tenisky, ktere zafunguji podobne jak ponozky v sandalech a jeste lip zajisti nohu.

2 0
možnosti

J88a20n 45R69á76ž

28. 5. 2020 15:27

Jest pravdou, že dnešní kvalitní tenisky vyrobené ze zcela prodyšného materiálu, plně nahrazují "sandály" a noha v nich podstatně lépe drží.

PS. Nevěřící, co se s despektem dívají na nápis "waterproof" u tenisek jevících se jako síťované, mohu ubezpečit, že opravdu "waterproof" jsou a při tom jsou i vzdušné.

0 0
možnosti

Hodnĕ módních policajtů je i na Slovensku.slyším to často z rádia jak nás bezpečnĕ identifikují.a také ještĕ podle ledvinky u pasu.takže mám vždy radost a musím se pousmát.jinak jsem viděl nosit i tenisky bez ponožek.já bych to nemohl. Stejnĕ tak chodit s témĕř vyholenou hlavou, strništĕm na bradĕ a v teplácích.

1 0
možnosti
Foto

Tak nohy v teniskach bez ponoziek, to je uz fakt humus, ktory sa len tazko prekonava :-)

2 0
možnosti

Celý "problém" nošení ponožek v sandálech není po celá léta problémem zdravotním či estetickým - je to problém "hodnotitelů" (či spíše hodnotitelek), zejména tzv. módních hlídek!! Když tyto dámy (zpravidla redaktorky) nemají myšlenky, nápady, nové dojmy a přesto musí vypotit další článek o tom, co se bude nosit letos v létě anebo co si vzít na dovolenou - tak určitě tam je jeden velký odstavec věnovaný tomuto pseudoproblému českých mužů. "Lidičky proboha, svět se zboří a všichni jsou pobouřeni, zase jsem v Egyptě už z dálky poznala, že ten muž je Čech - on měl sandály a vyšší ponožky v nich!!! - No z hlediska světomé módy to byl křupan, že jo!!!"

Proboha, co je komu po tom, co mám na nohou!! Jsem čistě oblečený i obutý, nelepí se mně nohy k sandálům a ponožky sají pot, nesmrdí mně nohy, cítím se lépe než naboso - a tak mně všechny "modní hlídky" a jejich přikyvovači a další hodnotitelé vlézt na záda.......

13 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS