Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Může to být i obráceně, ale já znám spíš ty otce gaunery...

0 1
možnosti
Foto

Přijďte s námi dnes dopoledne na Staroměstské náměstí v Praze oslavit Den otců a připomenout si význam otcovství:

http://www.stridavka.cz/4-cesky-den-otcu.html

2 1
možnosti
JK

J87a90n 17K83ř87í27ž

14. 6. 2014 22:13

Balounovi lezou tyto zprávy na nervy,ale pilně je čte a komentuje.

Bylo by dobře,pane Baloune,kdybyste z nás(nebo alespoň ze mně)nedělal hlupáky/ka.Rv

0 2
možnosti
ML

Od nas muz odesel za milenkou,kdyz jsem byla tehotna s druhym ditetem.ON podal zadost obrozvod.Diky trendu negace, nejdriv byly spatni otcove, ted jsou zase hysterky vsechny matky, tvrdi, ze jsem odesla ja a unesla mu deti (zejmena to sestimesicni nenarozene, asi...) Hypoteku bych nedokazala platit, musela jsem jeste tehotna rekonstruovat stary maly byt svepomoci.Otec vsude place, jaka jsem matka.Unoskyne a pry snad blazen.Deti vida kazdy vikend, ma je na prazdniny.Kamkoliv prijedu, vidi me jako zradce.Ta bolest a krivda se vzdy znovu probudi.Nebudte prosim tak kategoricti.A nesudte, abyste nebyli souzeni.

2 0
možnosti
Foto

Lidská blbost vůbec není vázaná na pohlaví. Jenže jak to předem poznat, že? :-/

0 0
možnosti
AR

A96n51n38a 76R25a59d77o59v32á

14. 6. 2014 19:08

Bohužel budou matky, které budou štvát děti proti otci a dělat ze sebe světice. Ale také budou muži, kteří budou matku před dětmi pomlouvat a děti si "kupovat" dárečky a povolováním zakázaného. Touha po pomstě může být na obou stranách, stejně tedy i různé "prostředky", které ve finále ubližují dítěti.

Ohledně Vámi zmiňovaného případu unesených dívek, četla jsem, že matka nebránila otci ve styku s nimi, i třeba že otec už měl párkrát problém ze zákonem, to je jen pár podrobností, které novináři zmínili. Ale i tak jsem s nimi samozřejmě nežila.

Z nikým nebudeme žít, abychom mohli posoudit situaci, ale někdy si lze domyslet.

1 0
možnosti
LM

Víte, nikdy jsem nepatřila k matkám, které brání otci ve styku s dítětem. Nechápala jsem ženy, které to dělají. Dnes nevím. Můj syn se měl hezky, ale u otce tak nějak líp. Měl tam lepší PC, drahé oblečení, krásný pokoj, později i auto. Doma měl mě, lásku a taky povinnosti. Dnes ho skoro nevídám - pracuje v cizině, ale když přijede, tráví čas u táty. Neumíte si představit, jak to bolí.

3 0
možnosti
Foto

J10a46n91a 95M91a71j67o25v91á

14. 6. 2014 19:47

Uvidíte, to se zlomí. 

S klukama to bývá složité...

1 0
možnosti
Foto

Terezku Chrapavou matka nedala otci a unesla ji, skryvala se nekołik let a davala rozhovory mediim, ktere z ni jeste delaly hrdinku!

3 0
možnosti
AO

A64l13e12n96a 57O13u67z51k73á

14. 6. 2014 14:32

ani se nelze rozepsat nad tím, co všechno bývá "za tím"... ale ta jednostrannost při podávání zpráv je jasná a všude stejná.... :)

2 0
možnosti
Foto

R^Uctěme všechny ponižované a pronásledované otce při oslavách Dne otců. V Unie otců zná také "... spousty případů, kdy hlavní roli hrají ženy a tahají za nitky a vydávají se za oběti, i přesto, že vina je hlavně na jejich straně. Stačí být nespokojená a nahlásit domácí násilí..."Rv

11 1
možnosti
Foto

J16a66n75a 76M89a47j86o27v14á

14. 6. 2014 19:48

Uctívají se padlí rudoarmějci, ne? K čemu tolik patosu?

2 2
možnosti

Snadné řešení. Každá žena by měla zvažovat s kým chce a bude mít děti, než si je pořídí. Muži to mají horší, protože nám příroda vyživuje úplně jiný orgán než je mozek.

1 2
možnosti
Foto

J79a14n21a 49M66a28j56o51v55á

14. 6. 2014 19:48

Muži to mají úplně stejné a cokoliv jiného je hloupá výmluva.Rv

7 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...