Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, pane Blažku, není to jen o vkusu českého národa, ale i o etice při tvorbě reklamy. Nesmíte hanit (ani náznakem) konkurenci. Proto známe bezejmenný obyčejný prášek na praní. Mám Nošovice podstatně blíž než Mladou Boleslav, ale kromě toho, že jsem český patriot, mám ráda férové jednání. A tohle je zákeřná rána pod pás.

0 0
možnosti

Můj názor na tento konkrétní blog a pár reakcí od ostatních:

Maličký soused z Asie bude ještě menší… Ve Vašem článku/blogu chybí  jakákoli originální myšlenka. Je to nuda. Pouze konstatuji.

Je evidentní, že se nové reklamy na Hyundai vůbec netrefily do vkusu českého národa. A nebylo to jen proto, že v nich evidentně lžou nebo že si dovolily napadnout českou No. 1. Bylo to dle mého názoru také proto, že hrubě podcenili průměrnou inteligenci českého občana. Mě ta reklama vyloženě uráží. Jsem moc rád, že neuspěli a soused z Boleslavi se jim vzdaluje. A důvodem není vlastenectví. 

Řečí o pracovitých Korejcích by bylo mnohem méně, kdyby většina diskutérů navštívila nošovický závod nebo někoho ze subdodavatelů. Jediné pozitivum je nižší nezaměstnanost na severní Moravě. Jinak je to novodobá otrokařina. A Korejci, bez výjimky na vyšších funkcích (chápu), se opravdu nepředřou... A český montér je pro ně jen číslo a to daleko větší měrou než u jiných evropských výrobců aut. Stejné je to jen v závodu od menšího brášky v Žilině.

0 0
možnosti
Foto

pokud se Vás dokáže dotknout tato narážka na vůz škoda, jste ještě menší než malý, to není hrdost, to je nedostatek sebevědomí. Taky trocha bigotního nacionalizmu. Vadí Vám pracovití Korejci? Vadí Vám vytvořená pracovní místa? Pracujete v automobilce a jste jen potrefená husa?

0 0
možnosti

Soused z Boleslavi znamená Fábia.;-D Tady někdo něco nepochopil.....

1 0
možnosti
Foto

Zrovna ta nová fabia se docela povedlaR^ I když já radši Octavii, je větší, větší zavazadlový prostor...a ty jedničkové Octavie jsou opravdu držáci, 11 let stará a jezdí jako zamlada:-)

0 0
možnosti
Foto

I když to P.S. -s tím úplně nesouhlasím. Hodně lidí dělá v zahraničních firmách a z loajality a protože je ta firma živí, musí propagovat jejich výrobky. To se mi zdá normální. A když si Asiaté zadají reklamu, tak by ji měla ta reklamní agentura odmítnout a přijít tak o zakázku za několik desítek tisíc? Je to obchod, neviděla bych v tom kolaboraci. Na tom ale nemění nic fakt, že reklama je blbá.

1 0
možnosti
Foto

Mám stejné pocityR^

Škodovka má teď vysoké obraty, musí neustále nabírat nové zaměstnance (dokonce prý zas začala přijímat kmenové a ne přes agentury), Asiati zřejmě skřípou zuby a reklama je jen čirý akt zoufalství.

0 0
možnosti

Proč? Prodeje škody jsou celoevropsky dobré..... a jdou nahoru.Tím hjundé jen říká, jsme tady a děláme podobně dobrá auta.....nic více.

0 0
možnosti

Taky jsem z Mladé Boleslavi a reklama mi spolehlivě zvedala tlak. Docela zadostiučiněním mi byla zpráva kategorie Ekonomiky "Soused z Boleslavi" Hyundai ujíždí. Stručně: Škodovka jde nahoru, Hyundai dolů. V článku je pozoruhodná myšlenka: reklama je tak blbá, že je to asi práce odpůrců této značky.

2 0
možnosti
Foto

Korejci se neumí chovat ani k lidem ve fabrice. Pohrdají námi.

0 0
možnosti

Ty pracujes v Nosovicich a nebo jen hloupe pausalizujes?

0 0
možnosti

Gratuluju k výhře. (smajlík s dortem):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...