Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já jsem do školky nikdy nechodil a docela jsem se bez toho v životě obešel. Soudružské obohacování přísným režimem mi bohatě stačilo na vojně.

4 1
možnosti
MS

a bohužel bude hůř mám zkušenosti se škoulkou v Rakousku a tam jsou tak "daleko" že učitelky nesmí detem rikat co mají delat aby neovlivnovali jejich prirozeny vyvoj.

7 1
možnosti
MI

Ano, jak již bylo řečeno jinde - takováto 'civilizace' si nezaslouží delší budoucnost, tím spíše že se sama snaží o její neexistenci ...

7 0
možnosti
Foto

Já nemusím, ale schrupla bych si ráda:-)

3 0
možnosti
LH

Zbytecne pausalizujete...

1 3
možnosti
MI

Zdá se, že máte k tématu výrazný postoj, podpořený důkladným zvážením všech pro a proti ...:-P

1 0
možnosti

Máte pravdu, dítě musí mít režim, pokud se mu spát nechce, ať nespí, ale nesmí rušit ostatní.

18 0
možnosti

I53v91o 41Ž82á96č36e10k

29. 9. 2013 19:20

Takže si třeba může hrát v sousední místnosti, pokud ta jeho hra nevyluzuje přílišný hluk. Naučí se tím, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého, ale ne dřív.

13 0
možnosti
ŠL

Takže navrhujete slepě poslouchat všechna pravidla bez ohledu na to, jestli dávají smysl? Kdo vlastně potřebuje ten spánek po jídle - děti, nebo učitelé?

10 6
možnosti

Vy neznáte odpověď? Samozřejmě že děti, stejně jako režim.

7 7
možnosti
Foto

Kdo spal po o, poslouchá ty, co po o nespali

11 5
možnosti
MT

Vím o školce (tedy, vím o více školkách), kde spaní (ani jeho předstírání) povinné není už mnoho let, část dětí má přiměřený náhradní program a světe div se - to místo není žádný slum. Je mi líto, ale empirie je v příkrém rozporu s Vašimi... konstrukcemi:-)

10 1
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...