Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Já jsem do školky nikdy nechodil a taky jsem nikdy "po o" nespal, i když jsem k tomu měl ideální možnost. Přežil jsem to ve zdraví. :-)

3 0
možnosti
MP

drž tlamu a krok, ve všem se podřiď byť je příkaz sebeidijotštější a hlavně nikdy neznevažuj autority. Vítejte ve výchovně ovčanů...

9 6
možnosti
MN

Nezlobte se na mě, ale co je ovčanského na tom, že po dítěti chcete, aby dodržovalo nějaké obecně platné principy? A je jedno, jestli se jedná o spaní ve školce, nebo později o úctu k zákonům...

13 2
možnosti
IH

Já si pamatuji na zážitek ze školky ze svého dětství: po spánku jsme ke svačině dostali kefír, který jsem prostě nemohla vypít, hnusil se mi. Soudružkou jsem byla v rámci zvykání si na všechno nucena kefír vypít, jinak jsem nesměla vstát od stolu. Ostatní děti si už nějakou dobu hrály, já tam seděla nešťastná. Přišla kamarádka a povídá - kopni to do sebe a půjdeme si hrát, to sneseš. Kopla jsem to do sebe a pozvracela se - opravdu hodně. Soudružka mě zfackovala, že jí přidávám práci, uklidila, převlíkla mě - a nalila mi plný hrnek kefíru znovu a posadila mě ke stolu, že když jsem to vyzvracela, musím to vypít znovu. Seděla jsem tam, dokud pro mě nepřišla máma. Té si soudružka hrozně stěžovala, že jsem nehodlala dodržet pravidla u svačiny a budu mít v životě problémy. Tak jsem dostala ještě od mámy. Výsledek - dodnes nejsem schopná napít se např. mléka.

16 0
možnosti
PK

P22a86v72e96l 19K96u54r53a87l

29. 9. 2013 10:54

Měla ste po kefíru pozvracet i mámu.

3 0
možnosti
Foto

totální absence autority při výchově dětí se již projevuje.

A bude hůř.

9 0
možnosti
PK

P47a18v79e91l 51K21u64r30a28l

29. 9. 2013 10:55

Ovšem prosazovat autoritu na tak stupidní ztrátě času jako je spaní po obědě je taky hovadina.

3 3
možnosti
Foto

Přesně tak, vyhmátl jste to přesně.R^

9 2
možnosti
DD

Ano, máte pravdu. Ale až se zde na diskuzi objeví nějaká moderní mladá maminka, tak Vám to vysvětlí - potlačovat projevy osobnosti dítěte se nesmí!;-):-)

17 3
možnosti
MM

TakR^ nabádání naších otců a maminek: "Dokud budeš tady dávat nohy pod stůl, budeš poslouchat."

6 1
možnosti
Foto

Já to znám trochu jinak:"Když se baví dospělí, ty mlč a šoupej nohama";-)

0 0
možnosti
JM

R^ Výborné, souhlasím!

11 1
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...