Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I65v14a51n 24M35a57r88e68k

11. 8. 2014 20:10

Nikdy jsem v Chorvatsku nebyl a nijak tím nestrádám >>>>>zlaté Slovensko  ! ! ! R^ 8-o R^

1 1
možnosti
JP

Slovensko má dvě nevýhody: není tam moře a jsou tam Slováci.

5 0
možnosti
JK

J14i54r64i 50K74u62c82e86r92a

11. 8. 2014 19:54

já jedu na dovču teď v pátek, tak jsem zvědav, jak to bude; moc to tam neznám, ale našel jsem slušné hotely, zajímavá místa v okolí, měl bych se celkem bez problémů domluvit.. snad to vyjde a budeme mít na Domažlice a Františkovi Lázně pěkné vzpomínky...

9 0
možnosti
Foto

Před 14 dny jsme byli v Biogradu na Moru. Kopeček zmrzliny stál všude stejně - 7 kun.

Točené pivo 15 - 20 kun. (To je opravdu hodně!!!) nafta 10.16 kuna všude

A hodně nepříjemná věc: Ačkoliv se zdejší pláž honosí "modrou vlajkou" nejčistější a kontrolované pláže, tak všechny plážové WC jsou zpoplatněny 5 kun (cca 20Kč). Tuto částku vyžadují i po dětech. Tak si nedělám iluze o tom, kdo chodí na WC a kdo močí do vody.

Ceny za pizzu, čevapčiči nebo špagety jsou kolem 50-60 kun. (cca 200Kč)

A ještě mi připadá, že jsou všichni domluveni, protože ceny jsou většinou v celém městě nebo na celé plážové promenádě naprosto stejné!

2 2
možnosti
MS

Oběd za dvě stovky se vám u moře zdá drahý? 8-o

1 0
možnosti

Já ze stejného důvodu kašlu na chorvatské "hostitele" už od roku 1996. Tehdy mě otrávili nejen svou protisrbskou nenávistí, ale hlavně cenami, nulovým servisem a při odjezdu z Chorvatska na poslední pumpě před hranicemi mě ještě místní chorvatský pumpař okradl.

Od té doby jezdím do Itálie a na Chorvatské moře kašlu.

5 2
možnosti
VK

Teda nezlobte se na mne ale srovnavat s rokem 2002. tedy 12 let zpet, to je opravdu sila

4 1
možnosti
JS

Ale například v Řecku od roku 2002 ceny změnily podstatně méně.

0 1
možnosti
JH

Konečně někdo řekl na plnou hubu to, co já vím již od 95. Od té doby jsem se jen stále divil, co tam ty naše turisty láká.

12 4
možnosti
MM

Jj taky se pořád divím tomu, proč tam ty lidi pořád jezdí...

0 1
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...