Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J19i20r42i 24P43e66t80l88a83n

12. 8. 2014 20:01

Potrefena se ozvala ,Zapomel jste na svatky a reditelka volna,Volna az moc

0 4
možnosti
LS

Kde jste slyšel, že má pedagog 60 dnů dovolené? Má 40 dnů a ty mu musí vyjít na celý kalendářní rok, tedy i Vánoce, Velikonoce apod. Studijní volno, které je 12 dnů na školní rok, je nenároková složka, tedy ho ředitel může poskytnout, ale nemusí. Znám případy, kdy učitelé nedostávají ani jeden den a o prázdninách chodí do školy stěhovat kabinety, uklízet po malování apod. Ve školství pracuji pouze posledních 7 let, ale můžu Vám říct, že dokud jsem nezačala učit (a to jsem předtím také pracovala s dětmi, ale ne za katedrou), nevěřila jsem, že to může člověka tak vyčerpat a zničit. Každé povolání má svá pro a proti a já se vždycky divím, kolika lidem připadá učitelství tak jednoduché a skvělé a učitele považují za líné a nevzdělané, v podstatě by to vlastně mohl dělat každý. Ale proč nikdo z těch kritiků nejde učit? Kdybych já věděla o místě, kde se můžu povalovat a brát za to peníze, tak bych dělala všechno proto, aby to místo bylo moje. Přeji Vám příjemnou dovolenou, pokud jste náhodou nevyužil slevu a nebyl na dovolené už před sezónou, což si například učitelé dovolit nikdy nemohou:-).

8 0
možnosti
PV

Těch věcí je samozřejmě mnohem víc, tenhle autor evidentně nemá vůbec potuchy, co kritizuje. Navíc - už dlouho nebyl ve škole, to by mluvil jinak, však vám to nemusím povídat. :-)Jen mě mrzí, že jsme mu přistoupili na tuhle prostinkou slaboduchou hru.:-(

6 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...