Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VZ

Nějak zcela nechápu logiku. Sandály nosím od jara do pozdimu právě proto, aby nohy mohly co nejvíc dýchat. Logicky tudíž na bosé nohy. Ponožkama bych spolehlivě docílil toho, že se mi šíleně zpotí nejen chodidlo, o kterém mluví autor, ale také noha pod prsty a mezi nima. A to se všemy důsledky. Osobně preferuji přístup, že po městě chodím v sandálech a v přírodě bosky.

1 1
možnosti
JM

A po městě v trenýrkách, v přírodě bez?:-)

0 0
možnosti
JP

ja mam keey, kteryma muzu do vody, a ponozky do nich nosim uz leta.... cerny ponozky v cernych sandalech stejne nejsou videt, respektive na prvni pohled neni videt, ze to jsou sandaly... malokdy v nich chodim naboso, kazdopadne pri slejvaku jo...

0 0
možnosti
Foto

Ponožky v sandáleh nosím, právě aby se mě nepotila noha. Pokud má někdo problém a potřebuje ostatní poučovat o vkusu, je to pouze jeho problém, nikoliv můj.

16 0
možnosti
LT

L35e67o30n 85T36o64m13e24v

27. 5. 2020 20:14

Procestoval jsem desítky zemí a ponožky v sandálech byly všude.... jen tady se z toho už dlouhé roky dělá problém....

12 0
možnosti
Foto

Já také. Viděla jsem v Monaku smrncovni Francouze ( okolo 50tky) s krátkými cistymi ponožkami v sandálech. Bylo to určitě příjemnější na pohled, než padesátník bez pedikúry a s holýma nohama.

2 0
možnosti
JS

Všechno je relativní. Tuhle jsem byl v Americe, a pokládali mě za burana už jenom kvůli tomu, že jsem měl sandály. O nějakých ponožkách nemluvě.

0 0
možnosti
VH

Nosim si co chcu a nazory modni policie :-) jsou mi u ...

2 0
možnosti
Foto

nosím uzavřené sandále a do nich tmavé ponožky a nevidím v tom estetický problém... furt lepší, než koukat někomu na paznehty... jinak já zase nechápu upnutých riflí, které končí vysoko nad kotníky... a třeba v zimě je to ještě vysloveně na palici

1 0
možnosti
JP

co vim od dcery, tak od lonska, co zacly nosit ponozky v sandalech nejake celebrity, tak je to in a musi byt co nejvice vyrazne...

0 0
možnosti
JP

takze odpurci ponozek v sandalech uz jsou "out"

2 0
možnosti
RK

R40a18d76e65k 30K82o85h48u69t

27. 5. 2020 17:51

Tak tohle jsem přesně čekal. Že so znovu někteří ohlá

0 0
možnosti
PJ

P71e78t52r 72J96a39n

27. 5. 2020 17:44

Strašný pindy. Jaké bude příští téma?

4 2
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...