Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

L39u54d35ě89k 93T61o36n60d11r

27. 5. 2020 11:36

Mě jsou lidé ukradení. Potí se mi nohy - v létě o to víc - a tak nosím do sandálů vždycky ponožky. Samozřejmě že né černé podkolenky ! ale NÍZKÉ ponožky a V TĚLOVÉ BARVĚ. A co si o mě myslí okolí, je mi šuma fuk.

19 0
možnosti
MP

V kvalitních kožených sandálech se Vám noha určitě bude potit méně na vzduchu než v ponožce.

5 9
možnosti
VP

Ono stačí použít krátkou ponožku kotníkovou a hnde to vypadá jinak ..https://www.bandi.cz/obuv/panske-kotnikove-ponozky-bandi-maximalni-pohodli-kazdy-den/

0 0
možnosti
Foto

Tak pro špinavé burany, kteří mají problém s hygienou a péčí o nehty jsou jistě propocené ponožky ta správná volba.;-) Pokud má někdo pocit, že jeho tělo má daleko k antickým sochám, má to znamenat, že i hubená chlupatá lýtka je třeba v horku schovat do dlouhých kalhot...?

3 14
možnosti
MP

"Když ze sandálů vykukuje obří palec s černým, deformovaným nehtem... Zkrátka - v ponožkách se skryje, co vidět nemá být, ať je to špína nebo nevzhledný tvar prstů..."

No nevím - a nebylo by lepší si tu špínu z nohou občas umýt a o nehty trochu pečovat?

10 1
možnosti
KS

Lepší je koupit si kvalitní kožené polobotky a ukazovat lidem ty. Ale na druhou stranu, ať si každý nosí, co chce. Maximálně na mně vytvoří úsměv.

2 0
možnosti
KS

Když má někdo ošklivé palce, tak je nahradit ošklivou ponožku. Je to jen o estetice.

1 0
možnosti
PV

P40a48v60e77l 70V95é60b60r

27. 5. 2020 10:32

Nikdy jsem nepochopil, proč jsou ponožky v sandálech fuj. Tolerují se kdejaké módní výstřelky, ale tohle je prostě (pro módou posedlé) něco jako hereze. A za tu se dřív upalovalo, viz příklad mistra Jana Husa...

37 2
možnosti
LT

L94u59d48ě38k 96T44o17n83d49r

27. 5. 2020 11:38

Je to jen o módě. Nic víc. Žádné logické vysvětlení proč jsou ponožky fuj neexistuje. Je to jen módní záležitost stáda.

8 0
možnosti
Foto

Před dvaceti lety si nějaká trubka vymyslela,že ponožky jsou fuj a dodnes z toho je událost jak na nebevstoupení.Předtím to nikdo neřešil:-)

45 1
možnosti
PS

P79e76t71r 11S65k82á29l21a

27. 5. 2020 9:51

S uvedenými důvody pro ponožky v sandálech se dá souhlasit ale pouze v případě, že použijete ponožky nízké, kotníkové. Nic nevypadá hloupěji než kombinace sandály, ponožky do půli lýtek a krátké kalhoty.

10 1
možnosti

Tak já na módu zvysoka kašlu, ale ponožky do sandálů nenosím, a to sice z ryze praktického důvodu - nemusím prát tolikero fuseklí.

9 0
možnosti
Foto

To je samozřejmě také regulérní argument.

1 0
možnosti
Foto

No, dle mého, nošení ponožek v sandálech nemá logiku. Sandály si vezmu když je venku teplo proto aby mi nebylo horko a s ponožkami mi to horko je i v sandálech. Takže módní policie ať si říká co chce, ale já v ponožkách a sandálech logiku nevidím.

10 13
možnosti
DD

V blogu jsou uvedené čtyři důvody. Četl jste ho?

9 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1809x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...